Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de GP Groot Egmond-Pier-Egmond zelf! Heb je een vraag en kun je het antwoord niet op onze website terug vinden? Dan helpen wij bij het beantwoorden van jouw vraag!

Inschrijving 2023

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven? 
1. Ga naar de website
2. Kies voor ‘Inschrijven’
3. Doorloop alle stappen van het inschrijfformulier
4. Zodra je bent ingeschreven, ontvang je per e-mail een bevestigingsmail van ‘noreply@atleta.cc’. Via de link 'Open dashboard' kun je jouw inschrijving beheren.

Is er een Late Bird inschrijving?
De Late Bird inschrijving opent op dinsdag 27-11-2022 en sluit op woensdag 5-1-2023.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens, verwachtte eindtijd en/of shirtmaat?
Ga naar ‘Open dashboard’ in jouw bevestigingsmail om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen. Je kunt jouw gegevens wijzigen t/m 28-11-2022

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, zie je bij de vraag over ‘overdragen’.
 
Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 28-11-2022 annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik je op jouw Ticket. Vul bij ‘Toewijzen’ het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen.
 
Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 28-11-2022, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het stuurbordje niet meer wijzigen. Je kunt jouw inschrijving t/m 5-1-2023 aan iemand anders overdragen. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in. 
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke account?
Als je jouw e-mailadres eerder hebt gebruikt tijdens een inschrijving, kies dan tijdens jouw nieuwe inschrijving voor ‘Inloggen’. Je ontvangt een code van ‘noreply@atleta.cc’ om in te loggen en verder in te schrijven. Als je eenmaal ingeschreven staat, kan je in jouw dashboard inloggen. De link naar jouw dashboard vind je in de bevestigingsmail van jouw inschrijving.
Inschrijving wijzigen, annuleren, overdragen
Hoe wijzig ik mijn afstand, persoonlijke gegevens, verwachtte eindtijd en/of shirtmaat?
Ga naar ‘Open dashboard’ in jouw bevestigingsmail om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen. Je kunt jouw gegevens wijzigen t/m 28-11-2022.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?
Als je niet mee kunt of wilt doen, dan kun je jouw inschrijving aan iemand anders overdragen. Hoe dat gaat, is te vinden bij de vraag over ‘overdragen’. Leden van Le Champion kunnen hun inschrijving t/m 28-11-2022 annuleren en krijgen hun inschrijfgeld (min administratiekosten) terug. Zie hiervoor de algemene voorwaarden op de website.

Hoe kan ik mijn inschrijving overdragen aan iemand anders?
Ga naar 'Open dashboard' in jouw bevestigingsmail. Open jouw registratie en klik op jouw Ticket. Vul bij ‘Toewijzen’ het e-mailadres in van de persoon aan wie je jouw aankoop en/of startbewijs wilt toewijzen. Indien je na de uiterste wijzigingsdatum, 28-11-2022, een ticket toewijst, kunnen wij de naam op het stuurbordje niet meer wijzigen. Je kunt jouw inschrijving t/m 5-1-2023 aan iemand anders overdragen. De overdracht is voor eigen risico. Le Champion bemiddelt hier niet in. 
Bevestigingsmail
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
De bevestigingsmail is afkomstig van ‘noreply@atleta.cc’. Check ook jouw spam of ongewenste mail. Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op via dit formulier. Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt in het e-mailadres.
Wielerkleding
Klik hier voor meer informatie over de wielerkleding.
Stuurbordje, starttijd en startvak
Wordt mijn stuurbordje thuisbezorgd? 
Je ontvangt je in de week voor het evenement een e-mail over het ophalen van jouw stuurbordje. 

Ik heb mijn stuurbordje niet ontvangen. Wat nu? 
Als je jouw stuurbordje niet hebt ontvangen, kom dan voor jouw starttijd naar onze collega’s bij de Helpdesk in de sporthal. Dan zorgen we voor een vervangend stuurbordje.

De naam op het stuurbordje is verkeerd, kan ik dit nog aanpassen?
Als een stuurbordje eenmaal is gemaakt, kan de naam helaas niet meer veranderd worden. 

Hoe kom ik erachter in welk startvak ik start? 
In de week voor het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie met daarin informatie over jouw startvak/starttijd.

Businessteams

Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving.

Hoe wordt de KORTING verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de teamleden paraat te hebben. Kies bij inschrijving voor ‘Later toewijzen’. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard óf tickets toewijzen, óf de registratielink naar jouw teamleden sturen. De teamleden ontvangen dan een e-mail en dienen zelf hun inschrijving te voltooien.
Inschrijvingen beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de niet-toegewezen tickets. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Of kies er voor om de registratielink te delen met jouw teamleden. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de registratie link die je vindt bij de 'niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een familielid, vriend of collega of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.

Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
 
Factuur
Hoe kan ik op factuur betalen?
Klik tijdens de inschrijving op ‘Factuuradres opgeven’. Vul daar de gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Bij de betaling kan je kiezen voor de optie ‘Bank transfer/Overboeking’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In betreffende e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.

De betaling is mislukt, wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Het betaalkenmerk vind je op de factuur en in jouw dashboard: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference. Of de betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan direct een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om jouw vraag te beantwoorden.

Stuur ons een bericht