Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jullie een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de GP Groot Egmond-Pier-Egmond zelf!

Business

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de Business race opent op 14 augustus 2023.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op 01-01-2024, of wanneer de deelnemerslimiet is behaald.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de deelnemers paraat te hebben. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard de tickets toewijzen aan de teamleden. De deelnemer kan zelf de registratie voltooien.

Kies tijdens de inschrijving bij 'Voor wie is dit ticket?' voor 'Ik weet het nog niet'. Op deze manier worden de tickets aan jouw e-mailadres gekoppeld. Op een later moment kun je vanuit je dashboard de tickets aan jouw teamleden toewijzen.
Let op dat je de stuurbordjes voor 4-12-2023 toewijst aan de deelnemers, zodat de naam op de achterkant van het stuurbordje gedrukt kan worden.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke dashboard?
Via deze pagina kun je inloggen in jouw persoonlijke dashboard.
Factuur
Hoe kan ik mijn Business of Goede doelenteams op factuur betalen?
Vink tijdens de inschrijving ‘Factuuradres opgeven’ aan en kies bij de betaling voor 'Overboeking’/'Bank transfer'.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Dit kan gebeuren om één van deze redenen:
- Er is betaald aan Mollie Payments zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference, dan komt het inschrijfgeld automatisch terug. Je kunt opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Kies in jouw dashboard bij 'Facturen' voor voor 'Overboeking/'Bank transfer' en vervolgens voor 'Betaal' zodat je de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference kunt zien.

- De betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op. Kies bij 'Facturen' voor 'Betaal' en vervolgens voor 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder of met een onjuist betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open de factuur in jouw dashboard en vermeld jullie referentie/PO-nummer bij 'Factuuradres opgeven'. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden via het download icoontje naast het bedrag.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?

Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Inschrijvingen beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Tickets toewijzen' bij de 'Niet-toegewezen tickets'. Klik op het ticket dat je wilt toewijzen en vul de gevraagde persoonsgegevens in en vervolgens op 'Ticket toewijzen'. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' met een eigen persoonlijk dashboard.

Je kunt er ook voor kiezen om een registratielink te delen. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op 'Kopieer link' of 'Deel link' die je vindt onder de 'Niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een collega, vriend of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 4-12-2023, zodat wij voldoende tijd hebben om de stuurbordjes nog naar het juiste adres te kunnen verzenden.
Vanaf 4-12-2023 kun je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze wijzigingen worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de stuurbordjes.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw persoonlijke dashboard en jouw registratie van het evenement. Klik op het ticket wat je wilt bewerken bij 'Toegewezen tickets' en klik op 'Bewerken'. Vul het juiste e-mailadres in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Stuurbordje
Waar worden de stuurbordjes bezorgd?
Je hebt bij inschrijving aangegeven of je de stuurbordjes op het factuuradres of op het huisadres van de deelnemer wilt ontvangen. Wanneer is gekozen voor het huisadres van de deelnemers, moeten de adressen uiterlijk 4-12-2023 aangevuld zijn in het dashboard van de deelnemer. Wanneer het adres van de deelnemer niet is aangevuld, wordt het stuurbordjes automatisch naar het factuuradres verzonden.

Wanneer worden stuurbordjes bezorgd?

Uiterlijk in de week van het evenement worden de stuurbordjes bezorgd. Indien je heb gekozen voor verzending naar jullie factuuradres, ontvang je hier een track&trace link van. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.

GP Groot Egmond-Pier-Egmond 2024

Start/finish
Waar is de start en finish?
De start en finish is op de Boulevard Noord in Egmond aan Zee.

Wat zijn de starttijden?

Lees hier meer over de starttijden.​​​​
Helpdesk
Waar is de helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je in Sporthal De Watertoren in Egmond aan Zee.​​​​
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren? 
Lees hier meer over de bereikbaarheid.​​​​
Medaille
Krijg ik een medaille? 
Alle deelnemers ontvangen bij de finish een medaille.

Waar kan ik mijn medaille laten graveren?

Je kunt jouw medaille tijdens het evenement laten graveren bij de graveer-stand.​​​​
Tijdslimieten
Zijn er tijdslimieten?
Er wordt een tijdslimiet van 3 uur aangehouden vanaf de laatste start. Deelnemers die de eerste passage bij Castricum aan Zee buiten de limiettijd passeren worden uit de wedstrijd gehaald.
Tijdregistratie
Is er tijdregistratie?
De tijdregistratie wordt verzorgt door Mylaps Event Timing door middel van een chip achterop jouw startnummer.

Waar vind ik mijn uitslag?
Klik hier voor de uitslagen.

Mijn uitslag klopt niet, wat nu?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw wijziging.

Kan ik mijn uitslag laten verwijderen?
Stuur een bericht naar Mylaps Event Timing met jouw startnummer en jouw verzoek. Jouw gegevens worden dan geanonimiseerd.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Is er douche- en omkleedgelegenheid? 
Ja, in de sporthal is er omkleedgelegenheid. Bij VV Egmondia is er douchegelegenheid.

Kan ik mijn kledingtas ergens inleveren? 
In de tenten voor Sporthal De Watertoren kun je bewaakt je kleding inleveren.

Laat je kleding niet achter bij de startvakken en bind deze niet vast aan de hekken, want deze wordt direct na de start verwijderd.

Zijn er kluisjes?

Er zijn geen kluisjes of lockerwagen(s) aanwezig.

Welke verzorging krijg ik onderweg?
Lees hier meer over de verzorgingsposten.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Lees hier meer over de aanwezigheid van het Rode Kruis.

Zijn er toiletten onderweg?
Er zijn geen toiletvoorzieningen op de route.
Bike Shop Egmond Jeugd Strandrace
Is er een prijsuitreiking? 
Ja, er is een prijsuitreiking. De eerste drie deelnemers per categorie ontvangen hier een speciale medaille.

Wat zijn de starttijden?

Lees hier meer over de starttijden van de Jeugd Race.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion Leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en word lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion Leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en word lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele renners

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht