Inschrijven
Hoe kan ik inschrijven voor de Business Run?
Klik hier voor meer informatie over de Business inschrijving.
Hoe wordt de KORTING verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.
Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, je kunt de teams aanmelden zonder de gegevens van de teamleden paraat te hebben. Kies bij inschrijving voor ‘Later toewijzen’. Zodra je de teams hebt aangemeld kun je vanuit jouw dashboard óf tickets toewijzen, óf de registratielink naar jouw teamleden sturen. De teamleden ontvangen dan een e-mail en dienen zelf hun inschrijving te voltooien.
Inschrijvingen beheren
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Nu toewijzen' bij de niet-toegewezen tickets. Vul bij 'Iemand anders' het e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Of kies er voor om de registratielink te delen met jouw teamleden. Open hiervoor jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Gebruik de registratie link die je vindt bij de 'niet-toegewezen tickets'. Deel deze link met een familielid, vriend of collega of familielid zodat diegene een eigen ticket kan claimen.
Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Geen probleem. Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het betreffende 'Toegewezen ticket'. Vul bij 'Iemand anders' het juiste e-mailadres, de naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw teamlid ontvangt alsnog een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Hoe kan ik een toegewezen ticket aan iemand anders toewijzen?
Open jouw dashboard en jouw registratie van het evenement. Kies voor 'Wijzigen' bij het 'Toegewezen ticket' van de deelnemer die niet meer meedoet. Vul bij 'Iemand anders' het nieuwe e-mailadres, de nieuwe naam (en indien gevraagd de geboortedatum) in. Jouw nieuwe teamlid ontvangt een e-mail van 'noreply@atleta.cc' om de inschrijving te voltooien.
Factuur
Hoe kan ik op factuur betalen?
Klik tijdens de inschrijving op ‘Factuuradres opgeven’. Vul daar de gegevens in die op de factuur gewenst zijn. Bij de betaling kan je kiezen voor de optie ‘Bank transfer/Overboeking’. Vul hier het e-mailadres in waar de betaallink naar toe gestuurd moet worden. In betreffende e-mail staat ook voor wanneer je de betaling voldaan moet hebben.
De betaling is mislukt, wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch terug. Jullie kunnen opnieuw overmaken aan Mollie onder vermelding van het Betaalkenmerk/Reference. Het betaalkenmerk vind je op de factuur en in jouw dashboard: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference. Of de betaaltermijn is overschreden en het betaalkenmerk is inmiddels automatisch gewijzigd. Jullie kunnen opnieuw overmaken. Zoek het betaalkenmerk opnieuw op: Kies bij Facturen voor 'Betaal' en 'Overboeking/'Bank transfer' voor de betaalgegevens en het Betaalkenmerk/Reference.